Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En härlig vecka!

Det blev en datorpaus.
Det har varit en riktigt härlig vecka och livet har återvänt!
Jag har redan från början av förra veckan lyckats lägga om dygnet så jag blev dagmänniska direkt.
Massor av promenader har det blivit, massor!
Jag har haft barnen, har simmat i badhuset, har varit på Peak-utförsäljning och köpt en massa "nädvändiga" fritidskläder, har varit och storhandlat på Willys, har varit i stan och lördagshandlat i folkvimmlet, har varit i Skärholmen och shoppat med N, på Ikea en sväng...you name it, jag har haft en superfin vecka och jag mår jättebra!
Jag ska inom kort redovisa mina steg men det får bli i morgon.

Kommentarer
Postat av: annebelle

Hej, igår på 1:a advent tackade vi av I R i G's kyrka. Hon har varit aktiv där sedan 1944. Hoppas du har det bra.

2009-11-30 @ 08:01:39
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Mor

Skönt att kunna få läsa att Du mår bra! Hoppas att det håller i sej.Så nu kan man kanske tänka sej att våga ringa utan att vara rädd att väcka dej?

2009-11-30 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0