Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Halloween!

Höstlovet med kidsen kom och gick rasande fort.
Det var verkligen mysigt att vara hemma och lata med dem.
Lata är verkligen rätta ordet för motion var inte nåt jag tänkte på den veckan heller av någorn outgrundlig anledning.
Jag ids inte ens skriva ned de klena stegresultaten.

På torsdasgen åkte vi över till Darr i Annanstad för att fira Halloween på vårt sedvanliga sätt.
Vi hade en riktigt trevlig helg!
En dag tog vi en härlig höstpromenad, den sista som löven hängde kvar lite på träden och det även var ett gult hav av löv på backen. Jag fotade en hel del.

Vi gick och tittade på Darrs nya lägenhet som hon snart skall flytta till. Mycket trevligt!

Vi lät även barnen en dag besöka ett lekland där de härjade fritt i 3 timmar medan jag satt och drack kaffe och läste och Darr var på banken och gjorde upp lägenhetsaffären.
Faktiskt var det så att även vuxna fick leka i det här leklandet så jag åkte något som heter fritt fall + att jag hoppade ordentligt på studsmattor.

På självast Halloweenkvällen lagade vi hemmagjorda pizzor (pumpa-ansikte-form) som blev supergoda och en massa annan farlig mat så som avhuggna fingrar och sådant.

 

Vi fick besök av en familj till och pappa S arrangerade en mycket spännande skattjakt i en källare och vi var alla mycket utklädda och alla hade vi jättekul!

Färg hade vi kvar i ansiktena i dagarna flera och min äldsta son såg ut som om han hade konverterat till punkrockare med kajal runt hela ögonen till och med när det var dax att gå till skolan igen. Kul hade vi!
Yngsta grabben lärde sig att spela riktigt duktigt på gitarren under festen. Han har verkligen gåva för det!

Har också hunnit se 2 filmer. Båda var riktigt bra. För barnen var det Kenny Starfighter. Oj vad jag skrattade!
Har också sett "Flickan som lekte med elden" som var väldigt bra.
I övrigt har jag fått ordentligt med stryk! Blev totalt slaktad i Singstar och det är svårt att hantera men jätteroligt!

I dag tisdag har jag varit riktigt trött och känner mig faktiskt lite sjuk. Sov några timmar extra på fm och var sedan ute och gick med först N ett varv runt sjön och sedan en långpromenad med ETL efter Ipren.

Nu vankas det jobb igen. 6 nätter på raken.
Hade tänkt att ta grisinfluensanvaccinet i natt men eftersom jag är osäker på om jag börjar bli sjuk så avvaktar jag.
Ska lägga in lite foton här så fort jag får in dem i datorn.
Det har varit en så bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Vilken mysig vecka ni haft och vilka härliga bilder! Tänk att man upplever hösten mycket bättre då man ser den på kort. :)

Jag tog vaccinet för 5 dygn sedan och har inte känt annat än ont i armen och att jag varit tröttare än vanligt. Hoppas att du kan ta den snart, jag tror att man kan ta den om man är förkyld - bara man inte har feber eller halsont.

Kram på dig och krya på dig nu!

2009-11-04 @ 07:43:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0