Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Livlig vardag på plats igen.

Satt nyss och funderade på varför jag känner mig lite trött men det beror ju säkert på att jag ju gått av från nattpassen i morse.
Meningen var att jag skulle möta JH på gummet kl 14 men jag vaknade inte förrän 14.10 då jag min smartskalle ställt klockan på 01.30 i stället för 13.30.

Jag ringde ETL och vi tog en promenad i eftermiddagsmörkret. KL 15.40 ringer yngsta sonen och meddelar att han skall ha uppvisning med sin gitarrgrupp om 20 minuter.
Que?
Inte hört något alls om det!
Ringer runt till övriga berörda föräldrar och de vet inget heller.
Jag i det närmaste springer hem och slänger mig med kamran i högsta hugg in i bilen och kör till konsertlokalen.
Kommer in där i absolut sista sekunden innan de börjar.

När vi kom hem lagade jag Makaronipudding till barnen och deras kompis. De tyckte det var gott men jag tyckte väl inte direkt att det var världens käk...

Sedan var det dax att köra runt barnen till lite träningar. Vardagen är här igen! Mysigt med liv och rörelse efter den tysta nattjobbsveckan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skillnaden mellan barnveckor och ickebarnveckor förmedlar du så bra. Jag hade inte kunna skriva det bättre själv. ;) Det gäller att njuta av bägge delarna och gilla läget med omväxlingen i lugn och fart.

Kram!

2009-11-24 @ 20:13:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0