Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ser jag osmaklig ut i jeans?

Nattjobbar i mörkret.
Vaknade när det var mörkt. Gick med ETL runt sjön i mörker och dimma på kvällen.

Nu är det inte direkt den muntra livgivande årstiden....

I går gick ett par av mina G-starjeans sönder, dragkedjan pajade och jag är så less på dem för de färgar benen ohälsosamt blå även efter flera tvättar.
(N tycker det är mina i särklass snyggaste jeans men det skiter jag i , nu åker de i papperskorgen!)

Detta tror jag ledde till min dröm jag hade när jag sov idag.
Jag drömde att Darr ringde mig och bad mig vara lite mer hänsynsfull mot övriga befolkningen, inte klä mig i för tighta jeans, att det faktisk såg ganska osmakligt ut!

Det är så märkligt...
Darr verkar ha fått någon roll som mitt överjag i mina drömmar?
Hon ringer och härjar på mig att jag har för trånga jeans och för billiga produkter i badrumskåpet! Hur hänger det här ihop?
Hon brukar ju på riktigt tycka att jag har snygga jeans.... och vi har ungefär likvärdiga produkter i våra badrumskåp.

Mer spännande än så här har inte dagen varit. Jag har till frukost kollat en film, Mankell "Brandvägg".

Kommentarer
Postat av: Socrate

Kan inte tänka mig att du ser annat än helt OK ut i vilka jeans som helst, Borthy! (får en man säga så till en kvinna han endast har mött på nätet?)

Tror så i alla fall.

Drömmen var helt normal för så är det i drömmar.

Själv fick jag för mig att - helt av okänd anledning - trycka ur ena glaset i komikern Zoran Ismails glasögon (det högra) i min dröm inatt. Det gick sönder och jag blev ledsen över mitt tilltag.

Var jag glad när jag vaknade eller var jag glad???

Förmodligen en DeJaVu-upplevelse från min förra karriär som optiker...?

ha de gott och bär vilka jeans du vill!

tycker vännen Soc

2009-11-17 @ 11:09:06
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Darr

Hmmm....det verkar onekligen som om jag har varit elak mot dig på något sätt! Känns ju inte riktigt bra att du drömmer att jag är så hemsk mot dig hela tiden min bästa vän...:)

Tur att det inte är på riktigt!

Kram.

2009-11-17 @ 11:11:52
Postat av: Stefan

Huvudsaken e att man e nöjd själv

2009-11-17 @ 13:18:56
URL: http://oldsen.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Ha ha ha... ibland kan man få till det riktigt konstigt i sina drömmar. :-D

2009-11-17 @ 15:05:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: gabriella

Hallå!

Jo nu e det lite bättre...men har fått operations tid i januari...

Ser du köpt lock grejjen från babyliss funkar den?? funderar på en sådann jag med!

Kraaam!

2009-11-19 @ 21:25:44
URL: http://lillkakan.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0