Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tiden räcker inte riktigt till.

Jag är väl inte världens roligaste bloggare just nu men tiden räcker inte riktigt till!

Sov ju till närmare 16.00 i dag och hoppade därefter upp ur sängen, slängsde i mig frukost och gick i väg till först Konsum sedan Ica för att kompletteringshandla lite kryddor jag behövde för att sätta lite pepparkaksdegar inför morgondagens pepparkaksbak.

När jag kom hem slog jag i hop degarna och åkte sedan i ilfart till firmans gym där jag plågade mig lite njutningsfullt innan det var dax att ramla in på firman för mitt sista nattpass innan 3-skiftstjänstgöringen tar vid.

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Jag håller verkligen med. Tiden räcker inte till... och så är det mörkt hela tiden (förutom i dag, då solen sken från blå himmel - vilken bra början på december!).

Du är duktig med motionen! Själv hade jag en usel vecka 48. Får ta nya tag denna vecka.

Japp, snart ses vi. Så himla kul! 1,5 år sedan sist ju... verkligen på tiden.

Kram!

2009-12-01 @ 16:33:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

?????? Trodde Du slutat med nattarbetet!!!!!

2009-12-01 @ 19:21:36
Postat av: Grace

Hej!

Tack för titten, vilken fin blogg du har:)

Jag tror jag hittade hit från Kraka.

2009-12-02 @ 13:44:44
URL: http://grace-leo.blogspot.com/
Postat av: Fia

Vad klok du är som ser till att sköta om kroppen även under perioder då du arbetar mycket.

2009-12-02 @ 22:49:44
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0