Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

41 arbetstimmar på 3 dygn.

Mitt spænnande arbetsliv fortsætter.
Sovit æven idag 08.15-14.00. Nu arbete bara fram till 22.00.
Sedan ær det klart. Vi har arbetat 41 tim på 3 dygn.

Det gick bra och var riktigt trevligt men kl 22.15 skall jag och N ta ett glas vin och krypa in i vårt omysiga rum på Cederholm (Sjukskøterskehem bredvid Ullevål renoverat senast på 60-talet) och fira i liten skala att denna omgång tjænstgøring ær øver! Sen skall vi sova till i morgon bitti då vi tar morgontåget hem.

Man æter en massa onyttigheter ocvh rør sig inte ett dugg nær man jobbar så hær så det skall bli skønt att komma hem och æta något annat æn paj och sallad till alla måltider, varvat med kexchoklad och mandariner.

Har haft ont i ørat hela senaste veckan så det kanske varit bra att ha tagit en motionspaus men i psyket længtar jag efter struktur och att børja røra på mig igen.
Fasen, det hær med ørat ær inte roligt, har kørtlar bakom ørat och det spænner ordentligt inne i ørat. Kanske måste uppsøka vårdcentralen nær jag kommer hem. Kan ju inte leva på Ipren.
I morgon får jag træffa barnen igen. Ska bli mysigt. Længtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0