Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det jag delar med damer 80+

Gårdagen kantades av shopping med brudarna.
Visst manfall pga sjukdom men jag, S och M (Får man skriva så? Kanske bör välja att kalla dem M och S ...men det är ju kanske inte så mycket bättre...då är det nog bättre med S & M trots allt :-)....)

Det blev en svart ärmlös klänning med mönstrade svarta strumpbyxor till som jag för inget i världen hade köpt själv.
Tror dock att det blir ett framgångskoncept om jag får ha en lite Bolero till då jag har stora psykiska problem att visa upp ett gott självförtroende iklädd bara överarmar.

Jag hittade av en händelse senaste Metallicaskivan också och den fick följa med hem.
Min shopping blev otippat billig och det är ju också extra trevligt!

I går kväll kom N över och åt Korvstroganof med oss och sedan var jag så trött att jag halv tio slocknade i soffan.

I morse var jag relativt overksam. Borde väl ha städat men jag var lat.
Vid halv tolv åkte jag över till ETL och vi tog en långpromenad till Kungens kurva i regnet. Och då menar jag regnet!

Där gjorde vi lite ärenden och jag fick på apoteket redogöra för mina kroppsliga symtom som nu inte längre är öronen utan ögonen.
De rinner och gör att jag får eksem under dem! Fasen, ser ju inte klokt ut! Svårt att se fräsch ut sådan!

Kände mig ytterst pinsam att diskutera detta med kvinnan på apoteket för det här känns ju som om det är ett problem som jag endast delar med damer 80+!
Hon hade dessutom mage att fråga om jag var torr i "andra slemhinnnor" men det dementerade jag å det bestämdaste!
Va fasen, ser jag ut som i menopaus kanske?

Nåväl, jag fick en riktigt fet salva att smörja mig med runt ögonen så nu kommer nog ögonpåsarna få sig ett grymt uppsving!
Det är väl som det är, man kan inte få visa leg på systemet i all evighet och nu har jag nog gjort mitt på den fronten...om inte ett under sker.
Kanske blir det ordning på mig nu när jag börjar jobba dag igen. man får hoppas.

Nu står potatisgratängen i ugnen och jag ska steka rostbiffsfilé som pepparbiff.
N kommer över även i kväll och gör oss sällskap. Blir väl Idol i soffan och lugn och ro med tjock salva runt ögonen. Ska man bli fin får omgivningen lida pin!

Kommentarer
Postat av: Kraka

Vet du vännen, du borde söka för rinnande ögon. Det är inte normalt i varken din eller min ålder och har inget med menopaus att göra. Det är ett symptom på något och det finns flera sjukdomar som ger just rinnande ögon. Var rädd om dig! Kram!

2009-10-17 @ 08:57:44
URL: http://kraka.moah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0