Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Gæstarbetare.

Mitt i natten. Har lyckats få några minuter vid en dator.
Jag ær just nu gæstarbetare i Norge. Spænnande och læskigt att inte vara på hemmaarenan. Nyttigt att vara nybørgare på ett stælle. N och jag arbetar dubbelpass hela helgen, kl 15.00 till kl 08.00. Riktiga maratonpass. Det blir bara korta avbrott i arbetet før några timmars sømn.
Jag tycker ændå att det ær spænnande och som att vara på semester nær jag ær hær. Åkt flygplan och bor i resvæska...den ær ju typiskt semester!

Kommentarer
Postat av: Mor

Häftigt språk Du lagt dej till med sen kunde Du väl ha ordnat det så att Du bott i flygplanet och rest i väskan. Det heter ju resväska. FNISS!

2009-10-10 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0