Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Trevlig helg men nu är jag trött!

Ohyggligt seg i kolan nu.
Natten på jobbet går mot sitt slut.
Första halvan var ovanlig och riktigt spännande och trevlig, gick superfort!
Andra halvan var bara lugn och trevlig. 
Helgen har varit trevlig och lugn. Har ju haft barnen.

På lördagen hade vi städdag i bostadsrättsföreningen (vi blev tvungna att starta krig mot porten bredvid eftersom de tyckte vår port var så fult pyntad) och på lördagskvällen var jag och A ensamma hemma.
Jag roade mig med att städa i golvbrunnen under badkaret (mycket ingående) eftersom de i kommande veckan kommer för att besiktiga den (märklig arbetsuppgift de har...)

På söndagsmorgonen tog jag sovmorgon och gick sedan ett lugnt varv runt sjön i trevlig fart i solskenet.

Inte att förglömma att jag sett ut som ett världskrig hela helgen då jag fått ögoninflammation. Riktigt snyggt med den gula ögonsalvan, man känner sig urläcker!

Jag glömde att jag och gossarna hunnit till granncentrumet och klipp håret på dem också.

...Alltså, sammanfattningsvis, jag är dödstrött nu och vet inte vad jag skriver eller vad jag gjort men det har varit en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hallå. Härligt att höra från dej. Det verkar som att "ditt nya liv" landat ganska ok, eller... Har det ganska ok själv, även om "livet ibland stretar emot" .



Skräp att knegoff-mailen kapats. Har misstänkt nåt fuffens sen en tid, efter att själv fått märkliga kravmail från en afrikansk bank...fimpar den genast och vill du maila kan du använda [email protected]

Ha en storartad höst - vi hörs.

//vännen Soc

2009-10-19 @ 09:05:57
URL: (http://socrate.blogg.se)
Postat av: Mor

? Vad får man ögoninflammationer av ?

2009-10-19 @ 11:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0