Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Brist på motion vecka 38 och lite helg.

Med motionen v 38 blev det inte så mycket.

Måndag: (Sovdag) 14.174 steg.

Tisdag: Ett  raskt varv med Je runt sjön. 22.198 steg.

Onsdag:14.065 steg.

Torsdag:8.548 steg.

Fredag:17.995 steg.

Lördag:12.126 steg.

Söndag: Stavgång drygt en timme hårt tempo med ETL i skogen. 19.545 steg.

Man kan inte annat säga än att man vill sträva efter att vecka 39 ska bli bättre.
Bara att köra på!

På lördagen var jag med lilla grabben hos tandläkaren och stora grabben var på basketmatch.
Därefter åkte vi ned till mina föräldrar.
Där serverades som vanligt utsökt biff med kantareller.

På kvällen hälsade jag på Darr som var på besök hos sina föräldrar.
Sedan tittade vi på Svennis på "Här är ditt liv och därefter somnade jag som en stock och sov fram till barnen kom hem med Morfar från golfrundan på söndagen!
Jag behövde det och dessutom satt det fint att ha många timmar sömn i bagaget nu när jag jobbar natt igen.
Söndagen gick åt till läxläsning med barnen och sedan gick jag och ETL ca 1,5 tim stavgång i skogen i det härliga vädret.
När jag kom hem började jag göra lite höst på balkongen, slängde blomlådorna och pysslade lite.
Tvättade och började uppstädningen efter veckan som varit.
Vilket otroligt spännande liv man lever.
Har tänkt väldigt mycket denna helg. Tänkt och funderat hur jag ska göra och hantera framtiden.

Kommentarer
Postat av: Tierra

Hej !



Tack för bildkritiken :-) Det är helt "enkelt" en blandning av en helt skarp bild och en väldigt suddig... där man sedan tonar (gör mer genomskinlig) den suddiga bilden... och vips har man fått en vacker & softad bild :-)



Sköt om dig !



Varmaste hälsningar, T

2009-09-21 @ 23:07:47
URL: http://filmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0