Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 36.

Tror faktiskt inte den här veckan kan sägas innehålla någon motion alls egentligen.
Egentligen vill jag skriva ett inlägg här och nu om de senaste 4 dagarna men det får bli i morgon i stället.
Är lite trött efter ett ganska bra tempo på vanliga livet under slutet av den här veckan!


Måndag: 10.520 steg. (Sovdygn).

Tisdag: 19.890 steg. Godkänt.

Onsdag: 7.094 steg. Känner mig sjuk.

Torsdag: 16.223 steg.

Fredag: 21884 steg inkl 2 timmars diskodans och skogspromenad.

Lördag: 13.105 steg.

Söndag: 16.299 steg. Inkl ett raskt varv med M och T runt sjön. T och jag har lagt upp planer för att stötta varandra i att träna bättre.

Kommentarer
Postat av: Mor

Du är fantastisk med alla dina steg. När jag gick med Kära Far på golfen och gick ca 11000 steg kände jag mej jättenöjd. Tyvärr var det ett tag sedan. Efter ca 10 år har jag tröttnat och håller mej nu hemma i köksregionerna istället. Syltar och saftar så det står härliga till. Finns det något som Du/ni är särskilt sugna på som jag ev. kan bidra med när det gäller sånt?

2009-09-07 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0