Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

♥ Bra-saker i vardagen liksom!

Jag funderar på att göra som Camilla idag...
Sammanfatta små punkter man tänker på/drömmer om/saker som händer/ idag.
Bra-saker liksom!

♥ Har starka tankar på att jag vill ut och stavgå. Hoppas känslan håller i sig när jag kommer hem från jobbet, att jag har tid och inte är för trött då.
En stor men lite för tuff dröm/längtan är att börja gå nu höstmorgnar till jobbet med stavar (och lösskägg). Märkligt nog känns det inte lika aktuellt strax före kl 06.00 på morgonen....men det liksom lockar!

♥ Jag är jätteduktig med maten, sköter mig bättre än perfekt. Lite jobbigt är det då att jag gått upp 1 kg den här veckan.... Hur går det till? Måste vara vätska som jag snart tappar.

♥ JR och jag hade en ledig kväll från renovering igår kväll. Vi tittade på film och vägrade städa hemma. Vi pysslade dock lite med gardiner och i garaget eftersom det bara var roligt!
Jag blev inte vän med symaskinen som var dum och då lade jag projektet på is...

♥ Jag sov middag igår efter jobbet. Sov en timme det hårdaste jag sovit på hela sommaren tror jag!

♥ Mäklare som i går besökte JRs hus var förstummad över vårt renoveringsarbete och det var mycket glädjande!

♥ Igår fick jag för första gången på många månader en tanke på att det skulle vara kul att snart läsa en bok igen. (Hopp om ett liv efter detta renoverings- och flyttliv!)

Jag kan ju fylla på här eftersom under dagen!




Kommentarer
Postat av: Maria

1: Bra " kissa - ur-sig-vätska piller finns på hälsokost ;)



2: hur gör man hjärtan?

2010-08-18 @ 14:35:14
URL: http://www.mariaskreativa.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jamen, titta vilken fin lista! :)

Perfekt med mäklaren där och att börja läsa böcker. Jag är också periodare, just nu plöjer jag böcker som bara sjutton.

Kram!

2010-08-19 @ 08:53:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0