Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det är skönare att gå i sol än regn helt klart!

Jag måste ha riktigt kort minne, jag minns inte ens vad jag gjorde igår?
Lite irriterande....
Kanske är det ganska bra att man har kort minne, då blir livet aldrig tråkigt :-)

Jag har ett riktigt bra liv, tiden går bara för fort!
Varför hinner jag så lite nu för tiden?

Igår kväll efter att JR hämtat mig från jobbet (jag gick ju dit) så tittade vi på filmen "Firman" som gick på TV.
Väldigt lång var den så vi kom nog inte i säng förrän halv två tror jag.

JR är ju sjuk fortfarande med feber så han sov ut med mig. Vaknade vid lunchtid och jag növvlade med tvätt och lite sådant i väntan på att regnet skulle avta.
Min plan var att storstäda huset men det hann jag aldrig, plötsligt var det bara eftermiddag!

Gjorde lite ärenden, bl a hämtade jag ett paket på posten, hade beställt lite kläder från H&M.
Beställningen blev riktigt lyckad! Lite vardagströjor och en vit väst och en fleeejacka för höstens promenader.




 

Sedan gick ETL och jag en låååångpromenad till Kungens Kurva i regnet.
Där råkade jag köpa 3 klänningar på KappAhl (Det fanns inga bilder på dem på nätet än så jag antar att de var höstnyheter...) och bytte lite VVS-grejjor på Hjula innan vi traskade hemåt i tjejsnack igen.

Jag fick ont i benhinnorna vilket skvallrar om att jag inte är i någon strålande bra form.
Bäst att ta det lite vackert så man inte drar på sig någon allvaligare benhinneinflammation.
Nu är jag ändå på gång igen, jag är taggad till tusen!
Nu är det nattjobb som gäller. Hade ju varit trevligt att vara lite ledig efter jobbhelgen men denna gång blev det inte så.

Kommentarer
Postat av: Helena

Säg till om du vill ha nåt speciellt recept på glutenfritt. Mamma har exprementerat med sånt i 20 år eftersom jag är gluten.. Men det gick väl kanon att göra tårtan du länkade till innan gl-fri? Den vet jag att mamma gjorde ofta=)

2010-08-03 @ 09:57:16
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

ja, de är underbara!

2010-08-03 @ 11:14:46
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Camilla

Råkade köpa 3 klänningar på Kapp Ahl... det var riktigt bra gjort! :)

H&M-grejorna såg fina ut. Jag har inte riktigt fattat att det snart är höst på gång, så jag står nog här med bara en massa sommarkläder då alla andra drar på sig stövlarna...

2010-08-04 @ 09:24:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Darr

Att korttidsminnet försvinner är tecken på stress. Försök att tagga ner lite och bara vara också! Kram.

2010-08-04 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0