Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En liten hälsning från en campingplats!

Tro det eller ej men jag bloggar från mobilen! Darr kollade sin FB via mobilen och då kom jag på att jag kunde testa blogga! I måndags körde jag 50 mil, det kändes långt ska jag säga! Nu ligger vi på en camping på västkusten och jag erkänner... det har regnat idag! Dagen har vi spenderat på djurparken 'Nordens ark'. Stegmålet har jag uppnått under veckan men tyvärr även kalorimålen. Nya tag som bestämt när jag kommer hem, det går inte att sköta diet i ett tält, man måste delta i normalt liv. Skriver mer när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Din "ömma" Moder

KÖR FÖRSIKTIGT och ring, som sagt, när Du får en lugn stund.

2010-08-11 @ 21:31:55
Postat av: Camilla

Ha en underbar semester! :) Själv kommenterar jag nästan alltid här via mobilen.

Kram på dig!

2010-08-12 @ 20:18:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0