Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Veckan har gått lite för fort...

Den här veckan har gått så rasande snabbt.
På jobbet har jag nervöst ägnat mig åt att läsa på ämnet "Barn HLR" och "Barn A-HLR" som jag ju är instruktör i (även om det var ett bra tag sedan vi höll kurser sist och som vi själva fick utbildning till instruktörer...)

Nu har det alltså varit en storsatsning på att utbilda många på firman och då var det bara för mig att damma av kunskaperna och dela ut dem!
Igår och idag håller vi kurser.
...Lite ringrostiga kanske :-)

Hemma på kvällarna har det varit fullt hålligång med att få livet att flyta igen med skolor för barnen och att falla in i rytmen av träningar och gympaväskor, tider och alla lappar som skall fyllas i så här i början av läsåret.

Vi har också ägnat lite tid åt att försöka få igång internet och teltefon hemma men ännu inte blivit utsläppta i cyberrymden av den i maj av oss valda internetleverantören.

Igår köpte jag en ugn efter jobbet.
Den som fanns i huset var en kombinerad ugn/mikrovågsugn med endast en liten rund plåt och är ju inte något för en familj på 5 personer..
Nu köpte jag en ordentlig som man kan laga mat och baka i!

Nä, dax att sticka iväg och hålla kurs!

Kommentarer
Postat av: Kraka

Hmm... Låter som att det är något som inte stämmer med det där internet- och telefon abonnemanget. Det ska bara ta högst någon dag att få ett fungerande internet nuförtiden.

2010-08-26 @ 20:22:15
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Maria

Snygg pimpning!! Kärlek liksom.

Vad duktig du är som håller kurser i så avanserat ämne!!



Trevlig helg!!

2010-08-28 @ 08:43:29
URL: http://mariaskreativa.blogspot.com
Postat av: Mor

Som alltid, trevligt att läsa det Du skriver, men vet inte alltid vad jag ska svara.Läser alltid!!

2010-08-28 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0