Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det är väl nu...

...man skall summera det gångna året.


Mina älskade gossebarn som nästan alltid skall spela Allan på bild! :-) Bilden är tagen i går utanför badhuset innan vi skulle simma.

Herre Gud vad mycket som hänt i mitt liv!
Ett innehållsrikt år.

Värst var att JR fick cancer i februari vilket gjorde oss mycket rädda men det gick som tur var väldigt bra och vi hoppas det fortsätter så.

Sen fokuserade vi på att vi skaffat villa och blev sambo.
Vi sålde (efter renovering...jäklar vilket slit det var) JRs villa.
Vi sålde min lägenhet.
Vi har flyttat in och flyttat ihop.
Vi har börjat skapa och försökt hitta former för vårt gemensamma liv med våra barn.
Vi har varit i Thailand där vi har förlovade oss på årsdagen.

... Jag förstår nog inte riktigt men året har varit otroligt innehållsrikt på alla fronter.
Året har varit speciellt och bra men jag hoppas ändå att nästa år skall bli lite lugnare.

Angående mitt hälsoliv som ändå är ganska viktigt för mig har det fått stryka på foten lite när allt annat i livet fått ta stor plats.
Ändå kan jag säga att jag ändå är vid ganska god hälsa nu även som normalnivå.
Nu när året går mot sitt absoluta slut kan jag säga att ringarna under ögonen börjar bli lite mindre och jag sover skönt på nätterna.



Kommentarer
Postat av: maria

Önskar dej allt gott under 2011!!!

2010-12-31 @ 12:26:36
URL: http://www.mariaskreativa.blogspot.com
Postat av: Mia

Du har verkligen haft ett händelserikt år. Önskar dig ett härligt 2011.

Gott nytt år!

Kram

Mia

2010-12-31 @ 16:23:21
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

God fortsättning på 2011! Hoppas att ni får ett lugnare och skönare år i år och att alla får vara friska.

KRAM!

2011-01-01 @ 19:07:21
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0