Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En kort dag igen.

En sådan där kort dag har det varit.
Åkte efter jobbet i morse hem till JR och lade mig där för att sova.
Han kom hem från jobbet vid 16-tiden och vi åkte och hämtade hans dotter på skolan. Sedan åkte vi till en annan skola där det var vaccination nr 2 för barnen på orten, vaccinationen mot H1N1.

När vi kom hem igen gjorde vi middag...eller rättare sagt jag kokade ägg som jag åt till frukostkaffet och JR och D tog fram glutenfria lasagnebitar som jag gjort förra helgen ur frysen och micrade.

Inte mycket mer hann jag med innan jag skulle backa ut från tomten och åka till jobbet efter att jag på vägen plockat upp ETL som också skulle jobba en extranatt på firman.

Det var bara det att jag fastnade i en snödriva på uppfarten och jag blev försenad en kvart innan vi fick loss bilen. Man är verkligen en hejjare på att backa rakt!

Nu är det lugn jobbnatt. Jag har motionsmässigt aktivt tagit en vilodag idag. Kan knappt röra mig av träningsvärk!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ring gärna hem ibland. Svårt att nå dej trots uppringning på telefon.Kära Far vill tala med dej.

2010-01-20 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0