Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Mitt i veckan.

Svar till Darr om pelargonfröna...
Nä, jag har inte sått än men jag känner att det börjar bli dax att få se de små rackarna gro. Det brukar ju vara dax att börja driva i slutet av januari men då har bara få affärer fått in fröna än. Jag ska deffinitivt sätta frön, det är så mysigt att se processen mot vår och sommar!

Ja ha, idag är det onsdag och vardagen rinner på.
Har börjat känna att jag saknar alla mina nattkollegor väldigt mycket, det är så tomt utan gänget.
Min fundering är nu om inte ni hela bunten skulle kunna tänka er att konvertera till dagtjänst?
Man mår faktiskt bra av att sova på nätterna och jobba på dagarna....eller jag tror i varje fall det :-)
Jag vill minnas att jag mådde bra att jobba på natten också.... men ni kan väl i varje fall överväga det?

Känner sedan några dagar tillbaka en svag form av deppighet men jag antar att det är PMS och inget att haka upp sig på, brukar ju bli så och man känner sig tjock, svullen och urful värre än vanligt.

Igår var en bra dag.
På em gick jag på firmans ashtangayogapass för första gången på länge. Det var toppen och på kvällen var jag hos livscoachen för ett samtal och det var berikande som vanligt.


Kommentarer
Postat av: sweetmama

Men visst ja det var du som var så duktig på pellargoner. Om jag inte minns fel en hel balkong full ;o)

2010-01-13 @ 17:42:11
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Camilla

Howdy kompis! Det är 40-årskrisen som smyger sig på. Samma här tror jag... men å andra sidan känner man sig lite låg emellanåt ändå och det är ju dumt att koppla allt till den stora födelsedagen. ;)

När får ni lämna snön och kylan? Om 2 veckor va? Eller tidigare?

Kram på dig!

2010-01-13 @ 20:52:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Så bra att jag blev påmind om pelargonfröerna. Ska bara ha pelargoner i år för det är dom enda inte sniglarna ger sej på i trädgården.

2010-01-14 @ 16:28:51
Postat av: Syrran

Seså Snärtan - toppen att du tog dej på yogan, brukar verka gott för kropp o själ.

Behöver Pelargoniekurs inför våren :)



Kramilainen.

2010-01-14 @ 18:19:07
URL: http://marialivet.blogg.se/
Postat av: Veronique

Vi saknar dig också! Men sorry raring, men någon dagtjänst blir det inte tal om. Skulle få anfall på mindre än en vecka. Vi hörs gumman.

Kram

2010-01-15 @ 14:59:26
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Fia

Jag hade en kompis som jobbade natt i många år. När hon skulle gå över till dagtjänst hade hon först nästan abstinensbesvär, men efter en tid märkte hon att hon mådde mycket bättre, för dagsömnen hade aldrig varit lika bra som nattsömnen.

2010-01-16 @ 11:26:56
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0