Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sista jobbnatten denna omgång.

I dag sov jag hemma och blev väckt flera gånger av telefonen som ringde.
Jag minns att jag pratade med skolsköterskan om A´s brutna ben och även att det var några tjuvringningar men detalljer från telefonprat är helt raderade från min hårddisk.

Vaknade av att klockan ringde vid 16.00.
N och jag hade bestämt att gå till badhuset och simma men N fick annat för sig så jag promenerade i väg dit själv och trängde mig sedan ned bland tjockt med folk i bassängen.
Dålig idé att gå dit kvällstid!
Trevligt var ändå att jag råkade på x-chefen där och han såg så pigg och harmonisk ut vilket var trevligt att se.

Jag promenerade hem igen.
När jag kom hem packade jag lite kläder och mat inför jobbnatt och för att besöka JR i morgon. Vi har tänkt träna ihop igen vilket jag ser fram emot.
Känner mig botad någolunda från träningsvärken sedan sist.
Inte mycket positivt händer på vågen trots att jag bara äter strikt GI.
Hoppas denna platå är över snart!

I går kväll tittade jag också i min bredlåda hemma och fann där till min förskräckelse en räkning från CSN...på endast 49.000 kronor!
Har de blivit helt galna?
Normalt brukar jag betala 1500 per månad på studielånet men nu stod det att jag skulle betala hela resterande studielånet! 

Natten på jobbet har varit lugn och jag har hunnit med att betala lite räkningar och kolla lite inrikesflyg och hotell i Thailand.


Kommentarer
Postat av: sweetmama

49000 kan dom göra så? Det måste väl ha bivit nåt fel !

Lycka till med parträning i morgon ;o)

2010-01-21 @ 18:13:48
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, men 49.000:- har man väl över och betalar man gärna till CSN va?

Måste ha blivit något fel där...

Kram och trevlig helg!

2010-01-22 @ 09:21:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Nä, de måste skämta???!!!!

Kul med parträning!!

Hoppas ni får en mysig helg!!

Kramen.

2010-01-23 @ 11:10:10
URL: http://marialivet.blogg.se/
Postat av: Veronique

Hallå??????????

2010-01-31 @ 02:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0