Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Händelserik vecka!



Ärligt talat... den här veckan gick verkligen fort!
På firman var det KUA-vecka för mig vilket innbär att jag var handledare i teamträning för nya kollegor.
Superroligt men mycket krävande eller hur man skall uttrycka det. Krävande på ett mycket positivt och givande sätt men man är fullkomligt urlakad när veckan är över.



Någon gång den här veckan har jag promenerat till och från jobbet plus att jag varit och storhandlat någon dag.
Jo, jag städade nog lite också eftersom vi skulle få gäster till helgen.
Som sagt, den gick i ett, veckan som var.


När fredagskvällen kom var det bara att slappna av och ta emot gästerna.
Darr med familj.
Nu skulle här vankas Halloweenpartaj!


Vi hade jättetrevligt! På fredagskvällen blev det Tacos för att det är gott och enkelt när man är många.
På lördagskvällen var det mer avancerat med grönt häxhår med stora äckliga sniglar till kvällsmat.

Tänk att häxhår även finns som glutenfritt lite grönare alternativ till JR, det tycker jag är positivt!

Som sagt...här är sniglarna, fylda med Mosarella och pesto...baconlindade!
Spisen såg under matlagningen ganska cool ut tycker jag!
Jag hann inte med så avancerad  häx-sminkning men jag såg ganska ruggig ut ändå så jag kvalade in som häxa naturligt! (...i år igen....)


Till efterätt blev det ett glassberg med vitchoklad-spöken samt läskiga avhuggna fingrar!

Det kan hända att JR på söndagen åkte till Ludvika och köpte ett monster i sann Halloweenanda.

Motion vecka:44!



Måndag 1/11:17.213 steg. Gått långa promenader denna lediga dag.
Tisdag 2/11: 13.938 steg.
Onsdag 3/11: 25.444 steg. Promenad fram och tillbaka till jobbet. Jätteduktig!
Torsdag 4/11: 14.200 steg.
Fredag 5/11: Lade av mig stegräknaren då vi skulle ha gäster.Sätter på mig den på måndag igen.

Kommentarer
Postat av: Din ömma moder.

Jättehäftiga bilder och hur sjutton fick Du till den första bilden då det ser ut som det brinner?

2010-11-09 @ 11:12:15
Postat av: Maria

Trevligt med gaster i helgen :)

2010-11-09 @ 16:02:46
URL: http://mariaskreativa.blogspot.com
Postat av: Mia

Grön pasta! Ser inte så gott ut men JR verkar äta med god aptit :)

2010-11-10 @ 07:48:23
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken bra fantasi=) Fina sniglar!!

2010-11-14 @ 16:25:41
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0