Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

I går var det bättre fart på oss!

Jo då. Igår var det bättre fart på oss!
Direkt efter jobbet åkte vi till Willys och handlade för ca 1800 kr. Det måste anses som godkänt.

Därifrån (via hem och stuva in varorna, hämta barn och byta om) till ett ganska fullt gym.
Jag sprang för sista gången på bandet 4 km. Kändes bra.
Hade tänkt att styrketräna också men maskinerna var fulla.

Väl hemma blev det potatisplättar med bacon.
Efter maten slog jag ihop 2 cheesecakes som vi skall ha på lördag kväll.
När det var klart och tvätten var hängd städade jag till marsvinen samt putsade vår spegelvägg som efter uppsättningen var full med fingeravtryck.

Jo...jag plockade ut en diskmaskin och startade en ny...och fixade en tvättmaskin till... vardagsslitet som  vi alla tampas med.

Såg lite på tvn och somnade sen strax innan midnatt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Gott med cheesecakes :)

2010-10-08 @ 16:23:51
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor

Va? Gå och lägga sej INNAN midnatt? Latmask...

2010-10-08 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0