Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka: 39!

JR har nu lovat ta sig an mig och agera PT f.o m torsdag vecka 39.
Han har lovat att vara riktigt hård och svår mot mig!


Måndag 27/9: 21.993 steg.

Tisdag 28/9: 18.564 steg!

Onsdag 29/9: 14.661 steg.

Torsdag 30/9: 25.656 steg inklusive gått fram och tillbaka till jobbet. På kvällen, armhävningar och situps hemma!

Fredag 1/10: 19.080 steg inkl sprungit 4 km på gymets löpband (tog 23 min).

Lördag 2/10: 16.711 steg. (Träningsvärk sedan gårdagen).

Söndag 3/10: ...... steg inkl sprungit på gymets löpband 3 km + lite styrketräning.

Bra träningsvecka men det känns inte som jag gått ned något, jag har det där sista kilot kvar...grrr....
Börjar kännas lite tråkigt...
Nåt litet hekto borde jag väl gå ned åtminstone!

Känns dock skönt att var på gång igen!
Lutar åt att vi får vårt löpband till på fredag. Därefter skall jag springa hemma och bara träna styrka på gymet!
Så jäkla härligt att JR mår så mycket bättre igen och att han nu kan börja träna försiktigt igen. I dag såg jag i blicken att han är tillbaka på banan igen!

Kommentarer
Postat av: Kraka

Jag har suttit på en kryssningsbåt en hel vecka och har massor av steg att ta igen... :-(

2010-10-04 @ 01:53:49
URL: http://kraka.moah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0