Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ny telefon, man blir som ett barn på julafton!


Så här såg det ut när man åkte till jobbet igår.
Jag tog kort med min nya telefon :-)
Har inte lärt mig den och igår ringde den utan att jag kunde stänga av den mitt under studiedagens föreläsning högt och ljudligt fast jag trodde jag hade den på ljudlöst. Typ 50 pers blev irriterade... Jag skäms!

Mycket tid går åt att leka med telefinenen nu, en Sony Ericsson X10 minipro xperia.
Den förra ramlade igolvet härom dagen och krashade totalt. Ipone kommer således inte vara något för en klantskalle som mig.
Det fick bli en gummiskyddad Xperia.
Den verkar dock rolig och jag beställde surfabonemanget till mitt befintliga så nu skall här datoriseras i telefonen!
Bilderna verkar ju bli ok vad jag kan se.



Som sagt, igår var det studiedag på firman (visioner för 2011 och jag fick väl i hop typ 3000 steg på hela dagen.

Dagen slutade dock bra eftersom jag på kvällen åkte in med sönerna till centralstationen eftersom de skulle åka tåget upp till sin pappa på älgjakt i dalarna.
Tåget var försenat så vi travade runt på centralen i några timmar vilket gav mig många steg.
När jag sedan kom hem sprang jag 4 km på bandet.

Somnade som en baby vid 23-tiden och sov i nästan 12 timmar. Nu är det vilodag för mig. Har fortfarande morgonrock!
Ska väl strax skärpa till mig.
I kväll blir det gymmet och sedan mysfredag med biff och kantareller bara JR och jag.
Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har också egenhelg! Myspys! De fredagarna uppskattar jag mest, om man får vara ärlig. ;)

Kram på er!

2010-10-15 @ 15:17:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Maria

Åå...sötaste killarna i stan!!

Trevlig helg!!

2010-10-15 @ 19:36:18
URL: http://www.mariaskreativa.blogspot.com
Postat av: Helena

Men så fin din blogg blivit!! (Men det va den ju före med) Kul med förändring!

2010-10-16 @ 02:14:39
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0