Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Lite slapp och slö mitt i allt hälsotänk.

När jag satt och väntade på A igår när han var hos tandläkaren så föll jag i det närmaste i sömn!
Blev supersliten så när vi landade hemma så slängde vi oss i säng för att sova middag en stund jag och JR.
Vi somnade för hårt så vi kom inte i väg till gymet och inte ens till Willys för storhandling som vi planerat.

Vi lagade middag på en spik eftersom det var i det närmaste tomt i kylskåpet och frysen hemma och sen satte vi upp det sista av spegelväggen och tvn på väggen som vi skall ha i vårt gym.

Nu börjar det arta sig ordentligt! (Skall blogga kort så fort jag får till det).

Löpbandet skall enl senaste löftet komma till helgen. Jag längtar! Ser det som en härlig frihet att kunna springa en bandrunda innan duschen utan att behöva ge sig ut i regn och kyla eller packa sig i väg till gymet.
När jag framtidsvis skall åka till gymet så är det enbart för styrketräning. Nu skall här formas och byggas upp! Kondition och förbränning får bli hemma på bandet!

Tror vårt ganska bra utrustade hemmagym kommer bli ett poppis tillhåll för sönerna och deras kompisar om några år när de får upp intresset.

I dag hoppas jag på bättre ork så att vi kommer i väg både för att handla och att träna!
Fasen vad skönt det är att det höst så att man bara får mysa inomhus!


Kommentarer
Postat av: Mor

Hmmm? Mitt mobila bredband? har det gått till Hednamissionen?

2010-10-07 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0