Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En liten helganteckning.

Då var jobbhelgen äntligen slut och nu följer 2 lediga dagar.
Har just varit och hämtat barnen hos deras pappa.

De berättade i bilen att de varit magsjuka vilket vi ju haft bevis på hemma under veckan som varit också. Alla utom jag! varför kan inte jag få en släng :-) Då skulle mina viktproblem vara lösta i ett nafs!

Nu verkar alla dock vara friska och starka igen så jag tänkte faktiskt ge mig på att laga Darrs kycklinggryta till kvällen!

Ungarna gillade nya soffan. Trevligt. Det gör vi också!

Idag har första visningen på JRs hus varit och alla prospekten gick åt då mer än 25 familjer var på visningen!
Det känns verkligen roligt efter allt vi kämpat. Hoppas det ger utdelning!

Nu längtar jag i övrigt bara till att mysa och fixa här hemma, göra det riktigt trivsamt för oss och att jag ska hinna leva sunt och bra.

Den här veckan har det varit lite svårare med både kalorimål och motion men jag har inte totalt flippat ur någon dag.
Ändå vägde jag 1 kg mer i dag än i början av veckan. Jag blir så less!
Ändå kan jag bara konstatera att kläderna sitter bytydligt bättre.
Bara att kämpa vidare så kommer resultaten som jag ser fram emot!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Din galning! Hur kan man önska sig magsjuka??? :-D

Jag skulle gärna betala 10.000:- om året till någon anti-magsjukegud för att slippa det, men jag har (peppar, peppar) aldrig heller haft det någongång.

2010-09-08 @ 15:49:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0