Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ett sådant där inlägg som morsan avskyr :-)

Motion vecka: 36!
Hårdkörning mot viktmålet som första åtgärd!


Måndag 6/9: 22.945 steg. Sprang 4 km med stora sonen. Goick superlätt! Äntligen!
Tisdag 7/9:13.769 steg. Sprungit 4 km i den sköna hösteftermiddagen! Gick bra men lite ansträngt i knäna.
Onsdag 8/9: 14.574 steg.
Torsdag 9/9: 12.916 steg.
Fredag 10/9: 12.546 steg.
Lördag 11/9:11.365 steg.
Söndag 12/9: 10.644 steg.


Shit vilket dåligt stegsnitt jag haft hela slutet av denna vecka! Veckan som började så bra!
Nu är det skärpning som gäller!
Ännu är det drygt ett kilo kvar till målvikten. Segt som 17 går det men kroppen är i förändring på ett positivt sätt, det både känns och syns! Bara att kämpa vidare. har varit duktig med maten och kalorierna hela veckan.

 

....Mamma! Jag fattar att de här veckoinläggen är dyngtråkiga att läsa! De är bara som en redovisning inför mig själv.
Jag mår liksom lite bra av statestik. Om jag måste redovisa det jag gör blir jag åtminstone lite mer skötsam :-) ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0