Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Helt redo för sköna maj! Välkommen!


Råkade gå förbi några glada vårblommor med mobilen.
Man måste verkligen passa på att se dem och att njuta!

I dag är det Valbogsmässoafton och till kvällen är vi hembjudna på fest till Mia och C (De två översta blogginehavarna i min länklista till hö nedan, det funkar inte att länka just nu).

Skall bli jättetrevligt!
Tyvärr är JR fortfarande sjuk men jag hoppas han skall orka stå på benen några timmar i kväll
så att vi kan vara med på festen!



I eftermiddag efter jobbet skall jag göra mitt bästa att försöka få ihop några små snittar som förtilltugg för sällskapet i kväll.
Det är väl inte direkt min starkaste gren men det var det som fanns kvar att göra på att-göra-listan och jag var sist ut att välja göra-grej och det ansågs av övriga som "svårast".
Jag får göra mitt bästa helt enkelt och hoppas på tur att de blir okay. 



Tittar ut genom fönstret och funderar på om det drar ihop sig till regn?
 Det var väl klumpigt en sådan här dag va?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att ni har en mysig Valborg. Här har det inte regnat något än i alla fall.

Vi har varit till Uppsala och tittat på alla studenter i dag. Riktigt mysigt faktiskt.

Kram!

2011-04-30 @ 20:43:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack gulliga du att du fixade så fina och goda snittar till festen :)

Kram

2011-05-01 @ 22:07:01
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0