Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 14!

Jag har varit helt grymt duktig med motionen i vardagen med barn och alla aktiviteter denna vecka! Nu är kroppen riktigt på G!



Måndag 4/4: Sprang drygt 4 km. Första gången för året utomhus. 1:a km i motvind och  osäkert men sedan tänkte jag inte ens på att jag sprang, det var bara härligt! Taggad! 
15.830 steg. (Tog en morgonpromenad också!)

Tisdag 5/4: Sprungit 3 km på bandet på 17.39
Rock-ring med vikter 30 minuter! 18.418 steg.

Onsdag 6/4: Cyklat till och från jobbet. (Blev drygt en mil. Promenerat mycket: 22.148 steg!

Torsdag 7/4: Rockring med vikter 45 min framför TVn. Vilken plåga! + 13.662 steg.

Fredag 8/4: Cyklat till och från jobbet (dryg 1 mil t.o.r) + 13.548 steg.

Lördag 9/4: Gymet 40 min bröst och mage. Provade bänkpress för första gången. Blev godkänd på 40 kg men inte ett kilo mer än det. Sedan renovering hemma utan stegräknare, glömde den i gymväskan.

Söndag 10/4: Vilodag med tapetsering mm. 12.499 steg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0