Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vika tvätt..åh vad kul!

Ja ha, då är man mitt i långjobbarhelg.
Lite trist.
(Så kanske man inte ska säga men alternativet ledig hemma i den soliga kvällen barnledig med JR känns väldigt mycket mer lockande).

Jag sprang till Firman idag.
Det visade sig vara 4,5 km från dörr till dörr och det tog hela 32 minuter med dagens form.
Jag borde inte ha gjort det, jag känner mig fortfarande förkyld och hostade hela vägen.

Fast det var annars ganska skönt att springa i solen och sedan ta en dusch innan man gick i tjänst.
Hem blir det varken språng el promenad, JR är snäll och hämtar mig.
Nu ska jag vila från motion både lördag och söndag så det inte blir för mycket av det goda. Lite orolig att jag pressat mig för hårt denna vecka när jag inte varit frisk.

I övrigt har jag inte hunnit så mycket mer än motion på senaste.
Vek ett berg av tvätt igår kväll. Vad ska man säga? Sånt är livet.
Målade mitt sängbord en första gång igår, det hann aldrig bli målat när det andra sängbordet och sängen blev målade.

Skrev jag det? Att N och jag gick ett skönt varv runt sjön i solen igår?

Kommentarer
Postat av: Mia

Va du ligger i med löpningen, hur duktigt som helst, men det är bra att du vilar i helgen så du blir riktigt frisk. Den där ”förrätten” låter jätte smarrig och festlig. Du är så gullig som lägger ner så mycket energi. Ses imorgon :)

2011-04-29 @ 21:35:10
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mia

Va du ligger i med löpningen, hur duktigt som helst, men det är bra att du vilar i helgen så du blir riktigt frisk. Den där ”förrätten” låter jätte smarrig och festlig. Du är så gullig som lägger ner så mycket energi. Ses imorgon :)

2011-04-29 @ 21:35:28
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor

Läser som vanligt alltid!

Var rädd om dej! Vi har bara en "STORSKRÄLL"

2011-04-30 @ 09:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0