Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Åh vad klumpigt!

I förrgår, en trevlig promenad med Mia efter jobbet i solsken.

Igår spöregnade det och PMSen hängde i luften.
Jag var sömnig och även sliten i kroppen efter all motion den senaste veckan.
Jag har varit grymt duktig måste jag säga!
Nu jäklar ska det vända!

När PMS-svullnaden är över hoppas jag på att ett litet litet resultat på vågen äntligen ska uppenbara sig.
Jag äter gott hälsosamt utan att banta på något sätt och som sagt, motionerar mycket!
Som N säger: Nu ska sälkostymen av!

Idag är jag pigg som en lärka och jobbar mitt snabbaste så det skall bli helg så vi får ge hem från jobbet och ha det riktigt mysigt!

I morse cyklade jag till jobbet.
Jag hann precis börja jobba och få upp ångan på firman när äldsta grabben ringde och sade att han dagen innan glömt sina nycklar i skolan och således inte kunde låsa husets ytterdörr när han efter sin sovmorgon skulle gå till skolan!
Vad göra? Han var först inne på att gå ut på balkongen och hoppa ned från den så att det kunde vara låst på nedervåningen men där satte jag stopp!

Jag fick gå till cheferna och be om lov att flexa ut en timme, cykla hem och låsa dörren och ta bilen tillbaka....STÖN! Vilken slarv-Pelle!

Nåväl, jag fick ordentligt med frisk luft på morgonen i varje fall!

Igår såg jag på Anna Skipper "du är vad du äter" på TV och samtidigt rockade jag min tunga motionsrockring i 45 minuter.
Var helt mosad i bålen efter det. Fläsket var rejält knådat och musklerna överspända där under.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men wow, vilket veckoschema! Nu är det väl vila som gäller lördag och söndag, så att musklerna kan återhämta sig lite? :)

Själv har jag boxats i dag. Himla jobbigt, men kul!

Det där med glömda nycklar kan vara problem. I helgen hade jag inga nycklar kvar hemma att låsa med, men då smet jag ut genom uterummet och låste/låste upp en av alla skjutdörrar där. Hoppa från balkongen lät ju mindre bra... :-D

Kram och trevlig helg!

2011-04-08 @ 15:41:38
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0