Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag hade liksom förväntat mig spöregn ..

imag1792 (MMS)

Jag hade liksom förväntat mig spöregn och att hela behållett från dessa 4 dagar skulle bestå i att träffa Darr och hennes söner. Nu blev det liksom en bonussemester på köpet med solsken och avslappning med en bok på en badlakan i solen. Bara att ta vara på det! Darr o jag är inte vana att umgås i solsken. Vi tog det avgörande stora beslutet att spara disken till när det börjar regna! Vad roligt, nu kan jag blogga med ett MMS från mobilen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tänkte på er när det regnade som värst!

Men vad sköööööönt att ni sluppigt regnet!



Nice med mobilbloggning :)



Hälsa!

2011-08-08 @ 16:00:32
URL: http://mariaskreativablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0