Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 31!

Löpning 2011:
263,8 km.

 
Måndag 1/8:Gymmet 30 min rygg.
Löpning 5 km 33 min
, åh vad skönt det verkar funka med knäna!

Tisdag 2/8:Löpning 5 km, 33 min. Lite kärvare idag. Känner av bägge knäna.

Onsdag 3/8:Gymmet hårt pass armar 35 min, tyska metoden :-)

Torsdag 4/8: Vila.

Fredag 5/8: Löpning 6 km på 39 min. Kändes underbart, inga smärtor. Lugnt och bekvämt jämt tempo. Hade stärkande tankar om hur jag skall träna och äta.
Rockring 30 min.
4 x 1 min plankan.

Lördag 6/8: Löpning 6 km på 39 min.
Armhävningar 3 x 12.

Söndag 7/8: Gymmet 40 min

Jag är igång igen efter semestern! Det funkar ok med knäna. jag väger mer än på länge, jag tror det har med kaffestoppet att göra, jag är supersvullen i hela kroppen men hoppas det skall ge med sig snart.
Vissst är väl kaffet vätskedrivande och nu har jag ju inte fått något. bara att vänta ut att gifterna går utr kroppen.

Nu har jag semester igen fram till på torsdag, ska med Darr ut och Campa så nu blir det troligen inget aktivt motionerande eller hälsokostande.
Hårda tag när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Camilla

4 x 1 min plankan!!! Jag har fullt sjå med 3 x 30 sek... jag gör den dock på pilatesboll, om det är någon förmildrande omständighet? Plankan är grym. Hatgillar den. Bra kämpat med motionen och ha en fin campingtripp nu. Kallt här, men soligare igen.

2011-08-08 @ 07:40:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0