Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka:30!

Löpning 2011: 241,8 km.

Jag har helt enkelt vilat aktivt den här sista veckan på semestern.
Jag väljer att kalla det så :-)

Jag är helt slapp i hela kroppen och har tappat hela löparsjälvförtroendet.
I veckan som var köpte jag lite hjälpmedel till knät och inlägg till skorna för att bygga upp fotvalven som speciellt på vä fot fallit i hop och givit knäproblemen.

Nu när semestern är slut är det dax att starta upp kroppen igen.




Måndag 25/7: Vila.

Tisdag 26/7:Gymmet styrketräning armar och bröst 35 min. + 2 tim hårt trädgårdsarbete.

Onsdag 27/7: En kortis på gymmet. 1 km på löpbandet + 5 min i elipsen. Sedan 20 min ben.

Torsdag 28/7: Vila

Fredag 29/7: Vila

Lördag 30/7: Vila

Söndag 31/7: Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0