Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

På edera platser, färdiga, GÅ!

imag1938 (MMS)

På edera platser, färdiga, GÅ! Då var det dax för midnattsloppet. Jag har ju sett fram emot det och satt upp målet att springa milen på under timmen, om det så bara var en sekund under! Nu kommer det tyvärr inte att gå, fick ju ont i knät där i juni och därefter har det inte blivit så mycket sprunget. Som pricken över i har jag ont i halsen och har för det dopat mig med Ipren. Inte nog med det, jag har en hemsk låsning i ryggen och för det har jag tagit Voltaren. Känns inte som att jag borde springa men jag ska masa mig runt om jag så ska gå i varje fall. Personbästa får jag kämpa till nästa år. Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hm... som sjuksköterska borde du veta att det inte är bra att motionera med halsont... !

Men hoppas att det gick bra. Du hade ju verkligen alla odds emot dig.

Min kollega Anna är också och springer i kväll. Själv har jag gjort en shutdown och restart och är i kväll supernöjd över att kunnat ta mig runt 2 km ganska lätt. :)

Kram på dig!

2011-08-13 @ 21:47:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0