Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kudde, försvinn ur mitt ansikte! NU!

Jag jobbade ju eftermiddagspass i torsdags, 12-21.30. Det blev ju så att det fattades personal på natten så jag stannade även natten på firman och drog in lite extraslantar till vår kommande resa.

Sov igår fredag. Först bara 3 tim då grannen ringde på och väckte mig men sedan några timmar till.

När JR kom hem började regnet att falla.
Det skulle ju bli storm till kvällen så vi tog in alla blomlådor och förberedde oss på en myskväll.

Vi stekte biff och kantareller och kollade på postkodsmiljonären så som vi alltid gör när vi är utan barn.
Det låter lite töntigt men det är mysigt och har blivit en mysig vana att äta biff med levande ljus och tillsammans svara på frågorna i frågeleken.

Sedan blev det titta på film i soffan till sena natten med regnet smattrnade utanför.

I morse åkte JR iväg till jobbet för ett extrapass och jag tog sovmorgon.
Jag vaknade med kudden kvar i ansiktet svullen och nysig av att ha alla blommorna inomhus.
Typiskt då jag skall i väg med tjejkompisar i dag på fotografering.
Vi skall bli sminkade och fixade.
Det skall bli kul!

Tänkte att om jag springer en sväng nu kanske kudden försvinner ur ansiktet....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi... hoppas att kudden försvinner ur ansiktet till fotograferingen. Spännande! Hoppas att man får se lite bilder här sedan. :)

Jo, jag satsar på att gå/jogga Tjejmilen. Just nu har jag fått ont i benhinnorna efter jogging, rullskidor och 1 mils promenerande i veckan. Alltid ska det vara något. :/

Och tack söta för din snälla kommentar. Faktum är att kroppen börjar bli lite mer normal nu igen och det känns bra. :)

Men - än jag har långt kvar till din superwoman-bild med muskliga armar som du har ovanför din träningslista. Wow! För att få såna muskler måste man äta något kosttillskott också va? Det känns omöjligt att bara kunna träna sig till såna biceps. :)

Kram kram! Här vräker regnet ner i dag. En riktig innemysdag blir det. Börjar faktiskt längta efter maken nu efter bara 2 dagar. :/

2011-08-20 @ 12:55:30
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Lägg upp någon bild från plåtningen!!!



Sv: Det sades förut att för mycket protein kunde vara skadligt, men de senaste studierna visar att det inte är skadligt mer än att du går upp i vikt pga energiöverskott. Man kan ju inte lagra protein så som kolydrater och fett, utan det lagras bara i musklerna och proteinsyntesen kan bara använda en viss mängd.



Jag väntar spänt på fler studier :)

2011-08-20 @ 20:32:21
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0