Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bakom kulisserna i globen.



Jag tyckte väl inte att jag helt bloggat klart den roliga dagen med stora sonen i Söndags.
Bilden ovan: Viket organiserat kaos av tärnor och stjärngossar när de byter om och förbereder sig inför och mellan konserterna.
Från helt vanliga fina ungdomar förvandlas de till skönsjungande små änglar när de går in på föreställningar.
Otroligt proffsiga!

Se så fint min son A hjälper sin kamrat att knäppa kragknappen mitt i bild :-)



Här ser ni bilder på sjukvårdsteam 2 bestående av 3 systrar och 2 läkare.
Det är bra bemannat på helt friska medborgare!

Vi hade trevligt som vanligt och några ungdomar kunde vi bistå vid sedvanliga svimningar och huvudvärksattacker och sådant.



Lyckades fånga Lucinan på bild...jäkla skit, hon blundade ju!

Bilden bredvid den visar hur jag såg en av konserterna, omkringkrypandes på golvet i Globen bland tärnornas ben för att fånga upp de som blev benklena.
Det är jobbigt för alla att stå och sjunga över en ljuslåga, det kan bli lite yrsligt.

Det jobbiga för mig var att jag är allergisk mot hästar...och de upprepade gånger sjöng om Staffan stalledräng och fålarna fem...
Nä, jag skojar bara, de hade haft Stockholm horseshow i globen för några dagar sedan och hästlukt och hår satt kvar i utrymmena vilket gjorde att jag nös och stod i mer än önskat.



En av konserterna fick jag se från läktaren och det var sagolikt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0