Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det drar i hop sig!



Konstigt nog är jag inte ett dugg stressad över julen i år.
Pga renoveringen hemma kan det inte bli tipp-topp städat och julklapparna har legat färdiga under granen länge.

Jo visst, lite städning och matlagning är kvar och även att handla maten men det känns inte så betungande, mina gäster tar med sig godsaker så allt ligger inte på mig. Jag har ju till och med börjat duka lite redan!
Allt känns helt enkelt lugnt och bra!

På självaste julafton är JR och jag solo och vi skall mysa till det och bara ta det riktigt lugnt.
Vi har köpt ett 1000-bitars pussel som föreställer en strand i Thailand som vi skall bygga.
Låter det galet?
Sedan skalll vi ha filmkväll, hur lugnt som helst!

Det lutar åt nu att vi skall titta igenom serien "Solsidan" alternativt titta på Stieg Larson-triologin igen.
Båda känns kanske något nära in på i tiden men vi får se vad det blir.

På Juldagen kommer våra föräldrar, min syster och alla våra barn.
Då blir det "riktig" julafton för oss.

Idag jobbade jag eftermiddagspass fr 13.00.
Riktigt jobbigt känns det nu att jag p g a personalbrist belv kvar här på firman till i morgon bitti kl 7.30.
Lååångt pass men det ger gott om kosing och det behövs ju till vår kommande familjesemester.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fotot skulle passa perfekt i tidningen ”Drömhem”. Såå julmysigt :)

Lycka till med pusslet!

2011-12-21 @ 08:07:48
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor

Låter så skönt när Du skriver att ni ska ta det lugnt på julaftonen. Det behöver ni verkligen! "Kära Far" och jag ska oxo mysa och vila upp oss så att vi orkar leva en hel jäkelen när vi kommer upp till er dan därpå.FNISS!

2011-12-21 @ 09:06:42
Postat av: Camilla

Kikar in och önskar en mysig jul! Vi firar julafton redan i morgon, eftersom jag tyvärr jobbar både julafton och juldag. Allt är färdigt här också, bordet dukat och klapparna klara. Är det våran vattumansådra som ser till att allt ska vara så färdigt som möjligt i så god tid som möjligt?!

GOD JUL!

Kram!

2011-12-22 @ 20:18:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0