Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Gott Nytt År 2012!!!!



Nej...det får inte bli en massa löften...
Det ger bara skuldkäsla när man inte riktigt räcker ända fram och då kan det hända att man skiter i hela grejen!

Nä, bättre än så blir det i år!

Jag ska ha mål som jag skall glädjas åt att gå mot, kämpa för och det är inte målet som är målet utan vägen mot målen som skall vara glädjande, stärkande och harmoniskt!

Det är vägen mot målen som är vardagen och livet och det är vardagen som man har mest av och skall må bra i!

Jag har haft ett mycket bra 2011 och mina mål som jag önskade uppnå 2011 var om jag minns det hela rätt (förutom att ha ett underbart liv så klart):

-Att gå ned i vikt till 56 kg.

Resultat: Väger idag 1/-12 56,7 kg.
Inte så långt ifrån ju även om det inte är exakt.
Jag är nöjd och har kvar det målet och att hålla den vikten.

-Att springa milen under 1 timme.

Resultat: Jag missade det med 6 sekunder...Fan! Shit!

Jag sprang den på midnattsloppet på 60:05 min.

Jag har ändå sprungit för mig bra iår, jag har sprungit 32 mil sammanlagt och det är bra för att vara mig.
Målet får kvarstå på milen under 1 timme och så vill jag bräcka mina 32 mil 2012.

-Riktiga Chins och Dips: Jag hade ju som mål att klara 7 av varje.

Resultat: Det kanske var lite väl tufft för mig. Från början klarade jag ju ingen och när jag var som starkast klarade jag 4 snyggt utförda av varje.
Jag tror att 5 stycken av varje blir ett mer realistiskt mål för 2012.

Ja, det var väl allt!
Man bör kämpa på och njuta och se nuet, vara så snäll man kan och uppskatta livet och vara tacksam.
Men det är en ganska enkel match för mig för jag har turen att få så mycket fint i mitt liv.

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni ser så himla goa och härliga ut hela gänget! Massor av kärlek!

Du blir ju bara snyggare för varje år, vad är hemligheten???

Chins och dips... Vad?

NÄ, ingen bebbe än - de fick åka hem och vänta. :/

Kram!

2012-01-01 @ 21:22:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

GOTT NYTT ÅR!

Tack för skjutsen, jätte bussigt! Igår kände jag mig lika suddig som jag var på bilden men idag är jag skarpare. Redo för att träningsblogga :)

Kram

2012-01-02 @ 08:07:20
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0