Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Veckan innan jul blev mycket jobb.



Sov som en stock hela dagen efter dubbelpasset igår. Väcktes av JR han kom hem från jobbet. Underbart att sova så skönt efter och innan nattjobb.

Jag åkte och levererade lite saker till grabbarna som är hos sin pappa och på vägen hem passade jag på att gå förbi det lokala torget där de slängde julblommor efter en.
En Amaryllis för ynka 20 kr t ex fick följa med hem.

Jag slet ned lite dekorationer från julgranen och pyntade den med och vips så hade jag skapat en julblomma i värsta Ernst-stilen!



JR tittade upp från garaget en sväng och han gav mig en alternativ Staffanstalledräng-uppvisning!



Annars kan man väl säga att det är ganska svårt att få lite kvalitetstid med JR just nu.
Misstänker att han har ett förhållande med Stoffe....
Jag smygtog detta kort på dem....
De ligger och myser under bilen tillsammans!

'

Sen blev det liksom klart och bilen kunde backas ut ur garaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0