Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vår julafton!



Fick till ett riktigt prydligt släktkort lite spontant! Den som saknas är väl jag men jag tar ju kortet :-)
(Sedan saknas ju JRs bror med familj också...)



Jag var som sagt så ordentligt förberedd i år att jag bara tagit det soft och njutit dagen innan vi hade julafton (på juldagen).
JR och jag pusslade och såg på film. På självadste Julafton var ju jag och han ensamma så då åt vi biff och sedan ostar och vin. Mysigt pysigt!



Först ut att komma tillbaka var D.
Hon led och väntade innan de övriga gästerna kom. JR fastnade i pusslet.
D har nog räknat paketen under granen flera hundra gånger om!



Jr och jag var glada att vi bara köpte ett 1000-bitars pussel, jag var ju lite inne på ett 3000-bitars men det hade nog tagit knäcken på oss.
Dessutom, vad ont i kroppen man får av att lägga pussel, man blir stel och får ont i överallt.
Det är verkligen en fysiskt krävande  sport!




Visst ser julbordet riktigt trevligt ut! Det tycker jag i varje fall. Nöjd!



Syrran hjälper till med ljuständningen!



E åt nog upp hela plåten med revbenspjäll helt själv tror jag :-)



Sedan kom då slutligen Tomten.
Han bröt på en osedvanligt släpig finsk dialekt men han gjorde ett bra jobb och jag tor alla blev väldigt nöjda!



Speciellt jätteglad blev jag som inte skulle ha några julklappar! Jag fick coola trosor, en skiva, en halsduk, duschtvål mm och sist men inte minst, av mina föräldrar och JRs föräldrar: En videokamera!
Jag har länge funderat på att köpa en och nu fick jag en!

Jag som inte skulle ha några julklappar...TACK! Ni är hopplösa! Och supersnälla! Kram

Kommentarer
Postat av: Mor

Jättetrevliga bilder!

2011-12-27 @ 22:14:47
Postat av: Camilla

Grattis till fin filmkamera! Gissar att den får följa med i februari. :)

Jag fick pulsklocka, som var så avancerad/krånglig att jag har fullt sjå att få igång den.

Er jul såg fin och hemtrevlig ut!

Kram!

2011-12-28 @ 16:53:33
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Vilken mysig jul! Ska bli kul att snart ses.

Kram

2011-12-29 @ 08:17:34
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0