Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

"Flushig" aktivitet hos oss idag :-)

 

Före och efter!

Nu ikväll gav vi oss på uppgiften att byta ut den gamla trasiga toan.
Det var inte så svårt.
Svårast var att stänga av vattnet i huset. Det bara rann och rann...
Til lslut bytte vi snabbt som blixten fast vattnet rann ur röret i väggen.

Här nedan kommer en stilstudie i när JR är i toppform! Han både rider in toan, omfamnar den  och provtorrbajsar den!

 


 

I övrigt i dag har vi varit och gymmat. Jag testade Elipsmaskinen. Är det samma sak som crosstrainer?
Jag körde den i varje fall i 22 minuter på 120-240 i motstånd vilket gav ca 2,5 km hur det nu kunde mäta det?
Jag blev ordentligt svettig och gick raka vägen till löpbandet och körde fartlek 2 km på det i 11 minuter.
Sedan hann jag inte mer då JR var klar med benpasset. jag hoppade över det idag eftersom jag haft problem med knät och ryggskott de senaste dagarna. Allt kändes dock bra idag.

Sedan åkte vi en sväng till Tyresö då JR skulle köpa lite bildelar hos en kompis.
Under tiden gick jag svettig och fin derekt från gymmet runt i centrumet och kikade lite.
Sedan åkte vi och hälsade på JRs mamma och pappa en kortis när vi hade vägarna förbi. De mår äntligen bättre igen och är båda hemma nu.
Vi hann titta till C i garaget också!





Efter det blev det lite Biltema och Ica Maxi innan vi landade hemma för en middag med rostbiff och potatis-sallad på balkongen.
Till efterätt jordgubbar!
Nu skall vi kolla en film innan det blir godnatt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nya toaletten blev ju skiiitsnygg! :-D

Ni grejar, fixar och tränar så duktigt. Här ligger vi bara på stranden och latar oss.

Kram!

2011-07-07 @ 12:55:07
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0