Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 26!

Löpning 2011: 228,8 km.

Måndag 27/6:
Vila.

Tisdag 28/6: Styrketräning 40 min armar, Ny tysk metod, jäklar vad vi körde hårt!

Onsdag 29/6: Styrketräning 45 min rygg och axlar.

Torsdag 30/6: Sprang 4 km i stekhet sol mitt på dagen. Planerade springa 6,5 (till jobbet + en extrarunda) men knät sade plötsligt stopp och jag fick gå det sista 2,5 km. Inte bra! Tror att kroppen protesterar att jag kör så hårt i gymmet samtidigt som jag försöker springa hårt.

Fredag 1/7: Vila.

Lördag 2/7: Styrketräning 45 min bröst, mage + vader.

Söndag 3/7: Vila pga ryggskott.

Kommentarer
Postat av: Mia

Då var det inte bara min gamla kropp som inte höll! Fast du har tränat otroligt hårt, mycket hårdare än mig. Visst är det tråkigt men man måste lyssna på kroppen och ta det lugnt.

Kram

2011-07-04 @ 13:52:58
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0