Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nypimpad balkong!



På fredagen efter jobbet åkte Mia och jag raka vägen till Ikea då vi var lediga från män, hundar och barn.
Tro det eller ej men vi var där närmare 5 timmar, till det stängde och vi hade det supertrevligt!
Jag kom på att det var hög tid att pimpa en av uteplatserna på balkongen...


Ja ni ser själva hur det såg ut...
Vi fick den möbelgruppen med huset och allt hinns inte riktigt med på en gång!

Mia har mkt duktiga ögon för inredning och hon hjälpte mig att välja mys till balkongen.

Jag sydde kuddar till stolarna på kvällen efter att jag kommit hem.
Jag måste dock snart åka en sväng till Ikea igen för jag behöver fler kuddar till stolarna, lite mindre som skall kläs i tyg med rosa rosor på som skall stå mot ryggstöden på stolarna.



Nästa morgon intog vi frukosten på nya uteplatsen.



Efter en lång varm dag tände vi vid 12 på natten lyktorna och ljusen och det var fortfarende behagligt varmt i luften. Vi satt i de levande ljusens sken och åt räkor lite spontant i lugn och ro.
Bättre kunde väl inte semestern börjat?

Jo..kanske lite.
Fick ryggskott efter gymmet igår.
Inte bra.
Kör nu Voltaren och det börjar släppa lite.

Fasen vilken underbar det var igår!
Påminn mig om den om resten av semestern regnar bort.
Nu ska vi kolla lite bilar på blocket och sedan byta en toa om vi har lust.


Kommentarer
Postat av: Mor

Sååå mysigt det ser ut!!!!

2011-07-03 @ 17:58:41
Postat av: Mia

Jag vill ha semester nuuuu. Jag vill också pyssla och göra mysigt. Problemet är bara att det är så tokmycket att göra på jobbet så jag kommer vara helt slut när jag kommer hem.

Tack för en supertrevlig fredag :)

Kram

2011-07-04 @ 13:45:38
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0