Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Pimpat A3:an hela dagen och sönerna hemma igen!



Nu ska första bilen säljas!
Dags för Audi A3 att läggas ut för försäljning. Jag har skrubbat den i nyskick!



Kan inte fatta det men det tog hela dagen att få den att glänsa innifrån och ut.



Just nu känns det som om vinylglans är något man kan använda på typ allt...



Utöver bilen har vi lagt ut massa saker från garaget på blocket + en ugn.

Vilket jobb det är att få ihop annonser och få bra bilder till!
Tur att vi har semester!



Vi hann med en sväng till gymmet i eftermiddag också.
Utöver det bar vi ut delar av vårt hemmagym på verandan så att man kanske får lite inspiration att motionera lite i solskenet! Inte allt för obehagligt!



Det bästa med dagen är att sönerna äntligen kommit hem och kommit till oss!
Så härligt att se dem igen!
Vi grillade ikväll och fick höra om deras upplevelser i USA.

Vad har vi mer gjort sedan sist? Försökte provstarta lite med "Någonting from hell igår" men tji fick vi som vanligt...

Vi åkte hem och åt sallad och drack jordgubbsmouserande på balkongen i stället!



Jo men förresten. Igår var vi och badade i Flaten också.

Jag och D spenderade några timmar med shopping i Skärholmen efter att vi slängt skräp på SRV.
Vi handlade babykläder till en ny liten människa vi besökte på kvällen.

Jag hittade ett rosigt tyg till fler kuddar till uteplatsen på balkongen också.
Vi har ju hunnit med ganska mycket faktiskt.
Inte undligt att jag tycker dagarna går väldigt fort.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du ser ju hur vältränad ut som helst! Tänk om man skulle hinna ta ett styrkepass i C´s utegym. Bäst att passa på då grannarna är bortresta så man inte blir utskrattad ;)

Salladen såg verkligen läcker ut. Nu blev jag sugen, bara 2 ½ timme kvar till lunch...men min lunchlåda ser ju inte alls lika smarrig ut :(

2011-07-11 @ 09:22:39
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0