Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste dygnet.



Först av allt! Syrran har skaffat en mysig blogg igen vilket gör mig jätteglad! www.mariaskreativablogg.blogspot.com
 
Mina sovrytm har gjort att jag vaknar lite mindre sent än övriga familjen den senaste veckan.
Jag sätter mig i lugn och ro på altanen eller vid köksbordet och läser och dricker kaffe eller som nu skriver lite blogg.
Att sitta med kaffe och en bok det är avkoppling för mig!



Sen är det ju så att jag inte är så bra på att sitta så så otroligt länge...

Igår efter kaffestunden gick jag ut i trädgården och sågade sly och stod i ganska hårdhänt i 2 timmar. Svetten sprutade!

Toppade det med ett pass på gymmet. Armar och bröst. Jag var allt annat än stark eftersom armarna redan var rejält mosiga av allt sågande. Fasen vad bra det blev att få fram lekstugan igen. Vår tomt blev 1 meter bredare runt om när inte all sly växer och grenar hänger ned.

Om allt går enligt planen blir dagens lilla arbetsprojekt hemma att byta en hängränna och morgondagens att hyra släp och forsla bort alla gren-högar, ett gammalt fönster och den förhoppningsvis utbytta hängrännan.
Vi får se, vi är inte alltför snabba nu på semestern och man måste ta vara på fint väder och bara njuta om sådant kommer.



Igår eftermiddag åkte vi ned till Stjärnhov till Mor och Far för att hämta hem E som varit och golfat hos dem i 2 dagar.

JR och jag fick lite instruktioner av farsan och sedan försökte vi lite golf :-)
(Bara på prov när vi inte störde någon annan, banan var tom)



Bilden kanske inte antyder det men mina bollar är som oftast bara kanindödare. Jag kommer aldrig bli någon golfare.



JR var dock ordentligt talangfull och kunde nästan spela några hål på par utan att ha spelat förut.
Här finns risk att det blir blodad tand!
Roligast var ändå när vi skulle maskera honom att bli en golfare hemma innan.
Han såg ut som klippt och skuren för eller hämtad ur serien "Solsidan".


Här utspelar sig putt-övning innan vi i den varma kvällen gick 4 hål på en i övrigt öde bana.
Fasen vad mkt mördarsniglar det var....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är inte heller någon golftalang. Har knappt provat heller, men nej... tror inte att det är något för mig.

Börjar du jobba igen nästa vecka? Jag har jobbat i snart 2 veckor nu och det känns som om man aldrig varit ledig. :/

2011-07-27 @ 21:04:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mia

Jr var väldigt stilig! Såg ut som en vältränad Fredde i Solsidan :)

2011-07-27 @ 23:10:37
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0