Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En spring- och en åktur efter städningen igår.



När JR kom hem igår så tog jag mig i kragen och trots att kroppen skrek av trötthet gav jag mig ut för att springa.
Tog på mig löparkläder och en ryggsäck model mindre.
Sprang en kortare skogsväg till Kungens Kurva där jag sprang in på OnOff och handlade en GPS-sladd som jag stoppade i ryggsäcken.

Sprang sedan ut därifrån och gallopperade lätt och ledigt hem igen. 
Det blev 8,4 km på 53 minuter vilket jag var fett nöjd med.

Efter en snabb dusch satte vi oss sedan ibilen vid 20.30-tiden och körde de 5 milen ut på...hette det Djurö?
Vi skulle köpa däck till "Nånting from Hell".

Jag tog 2 kort med mobilen, det ena är bron på kortet ovan som såg så fin ut när vi kom åkande i skymningen och det andra, den så ytterst pitoreska folktanvårdmotagningen i byns centrum.

Ja..sen bar det av hemåt i den tidiga natten igen.

 

Idag tog jag mig en härlig sovmorgon till 10-tiden. Sedan städade jag upp i köket i sakta mak.
Därefter var det bara att inställa sig för ett kvällspass på Firman.

Egentligen var det meningen att vi senare ikväll skulle vädra de 4 nya däcken men nu när det regnar lutar det åt att vi blir hemma, en myskväll med ett glas vitt, en påse räkor och en film!

Kommentarer
Postat av: A

hej mamma fick lite tid att skriva lite. Vi har det sjuuuuuukt bra och men det har regnat. Vi har fotat as mycket! Det roligaste hitils var central park! ock att cyckla i parken! ska dra nu.....

2011-06-17 @ 23:43:36
Postat av: mia

Tack för din gulliga kommentar , du är så go.

Vi skulle också varit ute och luftat 4 hjul MEN gårdagens väder satte stop för provkörning och det blev ingen helgtripp. Får vara hemma och mysa istället, jag är helt nöjd med det men jag tror inte c är fullt lika glad :-(

Jag var också ute på en joggingtur i morse, kort men med bra känsla och inga onda knän. Skriver min träning på det gamla inlägget under träning i fall du vill titta MEN jag har inte vågat sätta ut några tider ännu, inga höjdare direkt. Måste få upp farten, jag är en liten snigel.

Kram



2011-06-18 @ 09:24:25
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0