Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Klippa kort! ......INTE!



Igår kväll kom mina fina grabbar hem till mig en stund efter att ha varit i Dalarna med sin pappa över helgen. Vi grillade och började sedan packa saker det ska ha med sig på sin resa.

Nu på morgonen fortsatte vi packa och precis när vi jag skulle åka och läma dem hos pappa så sade de att de ville bli klippta med maskin för första gången.
Bli sommar-"rakade"!

Hmmm...
Nervöst började jag med E på ca 2 cm. Det blev toppen och jag blev modig.



Visst blev det bra!



Det var sen, när jag skulle börja med A som det sket sig!
Maskinen tappade sin distans och åkte in så det blev 3 mm i ett långt sträck från luggen och över hela skallen ca 10 cm!
Älskade unge! Vad har jag gjort?
Jag blev helt chockad! Såg framför mig semesterbilderna de kommer ta i USA!

Som tur var så skrattade A bara och sade att det är tur han klär i keps!
Jag fattar inte hur det kunde hända?
Resten av håret fick vi ta i typ 6-9 mm för att försöka jämna till vad jag ställt till med.
Han tog verkligen förödelsen som en man!



Före...                                         och efter....

Mina älskade söner: Ha en underbar semester i USA nu! jag älskar er och glöm inte att skriva till er gamla mamma. Kramar

Kommentarer
Postat av: Mor

Sååååå fina dom blev efter din klippning, trots den lilla fadäsen med A. Killarna blev JÄTTESNYGGA i sina korta "frillor" Hoppas dom får kul "over there" (osäker på engelsk stavning) Vi har dom i våra tankar......

2011-06-13 @ 22:00:47
Postat av: Mia

Hahaha… Å vad glad jag är att det inte var jag ; ) Va go A va som tröstade och sa att han passade i keps. Fast så farlig var det inte, faktum är att grabbarna blev riktigt snygga i sommarsnagg. Snygg sommarklänning skymtas också på "frissan".

Kram

2011-06-14 @ 09:39:54
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nämen nä... men jag tycker ändå att de blev jättefina dina pojkar och såg äldre ut båda två. Men jag förstår din panik där, då det plötsligt inte var något hår kvar alls på huvudet.

Tur att det växer ut nytt fort.

Kram!

2011-06-14 @ 15:40:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0