Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion v 23!

Löpning 2011: 186,4 km.

Nja...blev väl så där.
Har högre krav på mig själv nu är att bara springa 1 mil på en vecka.
Fick ju i hop en långpromenad, 35 min rock-ring och 2 ggr på gymmet också så egentligen borde jag vara nöjd.




Måndag 6/6: Gymmet 30 min armar hårt tempo.

Tisdag 7/6: Sprang 5 km på 33 min i den stekheta eftermiddagen. Fick en fet blåsa under foten och allt kändes fel!

Onsdag 8/6:Vila.

Torsdag 9/6:Gymmet 35 min rygg och axlar + 35 min rock-ring framför tvn.

Fredag 10/6: Sprang 5 km på 30:50 i 27 graders värme. Olidligt!
Promenad i rask takt med N runt sjön, 80 minuter.

Lördag 11/6 Vila

Söndag 12/6: Vila

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Från och med nästa vecka ska jag också köra igång en liten "Veckans motion" igen. Bara för att peppa mig själv lite och att komma igång.

Fast jag lovade att aldrig sätta igång med motionskrav igen. Annars blir jag bara sittandes och det är ju inte bra det heller... :-D

2011-06-14 @ 15:42:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0