Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sitter i solen på balkongen.



Ställde klockan på 13.30. Har ju jobbat natt.
Gick prydligt upp och vimsade runt lite med frukost och försökte inse njutningen med en varm solig dag.

Tog på mig löparkläderna och gav mig ut.
Direkt kändes det helt fel. För varmt, för jobbigt, för nyvaken.

En stor blåsa infann sig strax av en veckad strumpa mitt under foten också så att det började kännas lite i knät för att jag felbelastade pga blåsan...
Det blev bara 5 långsamma km på 33 minuter.

Jag landade i solstolen i stället Det var mycket trevligare!
Åh vad härligt det är med sommar.

Snart ska jag JR och D ta en liten utflykt till ett centrum och fin-gå runt lite innan jag sen hemma igen slår i hop en glutenfri lasagne av köttfärssåsen som blev över igår.
Vankas förhoppningsvis en lugn och mysig hemmakväll.

Kommentarer
Postat av: Mor

Som vanligt, alltid läst allt.

För vår del gäller Gotland på fredag 10:de, åter lördag.

2011-06-08 @ 18:27:05
Postat av: Camilla

Apuh! Inte kan du springa i den här hettan din galning, inte undrar på att kroppen sa ifrån. I dag har vi lite svalare här i alla fall, men fortfarande +25 grader och klockan är snart 19.30. Man ska inte klaga. :)

Och du - den tabletten ser jag verkligen fram emot till min första flygresa! :-D

Skrattade gott åt din kommentar med att allt smakar klor också. Hi hi...

Kram kram!

2011-06-08 @ 19:25:14
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Vacker färg på blomman, som vanligt mer färgstark än mig : ) Höll mig till ljusrosa i år.

Ang kvällen, C kommer. Det lutar att jag följer med men är inte helt 100. Vore kul att ses och fortsätta planera.

Kommer du upp i 2 mil den här veckan? Sista gången jag var ute hade jag blyklumpar i benen, sjukt jobbigt. Kände mig som en snigel.

Kram

2011-06-10 @ 13:35:25
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: kicki

Visst heter det Mariebergsviken, Mariebergsskogen ligger strax bredvid, var ni inne där och tittade? en väldigt fin park som när jag var liten (för en massa år sedan) hade både björnar och apor...nu endast kycklingar, minigrisar och annat som små barn tycker om. Roligt att ni åker hit en gång varje sommar och gästar vår vackra stad. Ha en fin pingst och en skön sommar.

2011-06-11 @ 12:42:13
URL: http://blogg.vf.se/kicki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0