Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 12!

Måndag 21/3: Vilodag. 8012 steg.

Tisdag 22/3: Cyklade drygt 2 mil. Bla. till och från Farsta. + 11121 steg.

Onsdag 23/3: Vilodag. 12484 steg.

Torsdag 24/3: Gymet 40 min. Axlar och rygg. + 8237 steg.

Fredag 25/3: Gymet 40 min bröst och mage. + 10.343 steg.

Lördag 26/3: Vilodag pga renovering. 4935 steg.

Söndag 27/3: Vilodag pga renovering. 9168 steg.

Som sagt... den här veckan är jag inte så nöjd med motionsinsatsen. Lägger den nu bakom mig och kör vidare.

Matmässigt mår jag vidrigt.
Orkar inte bli tjockare!

Har gått upp drygt 3 kg sedan jag slutade hålla diet.
(Jag visste ju att det skulle bli så här då jag började äta helt fritt för att få igång förbränningen igen. Nu har jag dock fått nog, känner mig som en heffaklump! Står inte ut!!!)

F o m  vecka 13 planerar jag köra 6 små måltider per dygn. Små nyttiga måltider och tätt så att kroppen förhoppningsvis kommer igång att förbränna igen. Nu skippar jag onyttigt men bantar inte.

Skall se om jag får någon effekt av detta plus träning annars börjar jag köra GI från 1:a maj.
Jag trivs inte som fluffig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du borde vara nöjd med den träningsveckan! Tror inte jag skulle räkna renovering som vilodag. Du är jätte duktig! Träning 3 ggr i veckan är BRA.

Hur går det med 6 mål-per-dag-taktiken?

Kram Mia

2011-04-01 @ 10:13:27
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0